wtorek, 20 sierpnia 2013

Twitcam Facundo i Alby.

Na początek:
Ten post wzięłam z innego bloga:  klik
Ten blog jest baardzo fajny i polecam go wam. Kiedy na niego weszłam od razu mi się spodobał.
Dobra, przechodząc do tego postu:

"SPEKTAKULARNY sukces polskich fanów na Twitcamie Alby i Facu z dnia 20 sierpnia 2013



Kiedy pojawi się Milens (odcięta jest od internetu) zedytujemy ten post i wstawimy tutaj również pobieżne tłumaczenie tego twitcamu razem z filmikiem z niego. 
Teraz jednak muszę Wam powiedzieć, że to nasz najlepszy Twitcam do tej pory i dopiero przy nim widać, że praca zespołowa działa cuda! Było nas tam wszystkich prawie 2000 a mimo to widziałam tyle polskich flag, że aż miło było popatrzeć, jak zażarcie spamujecie! :) 
Mam patent na przyszłość: jeśli macie np. dwa konta, albo to jedno, to możecie otworzyć twitcam na przeglądarce Chrome, Firefox i IE a wtedy będziecie mogli 3 razy szybciej dodawać kolejne tweety. Dziś sprawdzałam i mi się udało. 
Ale my nie o tym. Osobiście naliczyłam około 10 polskich akcentów. Wiele polonii, ale także pozdrowienia dla Moniki, Magdy i nasze SIEMA! <3 Kiedy pojawi się twitcam, obejrzymy go ponownie i sprawdzimy ile tak naprawdę tych akcentów było.
Teraz muszę Wam naprawdę podziękować za to, że tak się angażujecie w promocję naszego kraju w świecie Vilovers! <3 Mam nadzieję, że po tym wszystkim niedowiarkowie, którzy uważali, że nasza akcja nie miała sensu, zmienią zdanie."
Sama cieszyłam się jak głupia, jak usłyszałam jak Facundo powiedział "Siema" i jak co chwile powtarzali "Polonia". Mam nadzieję, że będzie więcej takich Twitcamów. ;)



Macie tu filmik z Twitcam`em . <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz